Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Elin - 26 juli 2010 16:24


Som vanligt är jag utanför poolen medans 'fisken' Amanda är i. Denna gången har vi fått vattenballonger att kasta och Amanda dyker gärna och hämtar upp dom!!!

Av Elin - 26 juli 2010 16:22


bil. Det är fullt ös med att behöva packa bilen inför min och Amandas planerade bilresa.

Men som vanligt satte tanten stopp för det roliga, inget lekande i bilen!!!

Efter att hon förklarat att man kan klämma fingrarna i bildörren när man öppnar och stänger den hela tiden blev jag lite försiktigare av mig!

Av Elin - 26 juli 2010 13:46


Jag vill fortfarande inte bada men jag är gärna med runt när dom andra badar. Här kastar jag ut saker i vattnet och Amanda hämtar dom, en bra övning tycker tanten då Amanda får öva på sin simning och inte bara plaska runt!!

Av Elin - 26 juli 2010 10:17


Alla behöver komma ut på en liten promenad ibland och jag och Amanda har fått ansvara för Benidicts morgonpromenad.

Det tycker jag är jätteroligt, att få hålla i kopplet på den lilla söta valpen!

Fast nu börjar hon bli stor...

Ovido - Quiz & Flashcards